Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Ροκανίζοντας το χρόνο...



Γεια σας και χρόνια πολλά για όλους

Η νέα χρονιά δεν θα είναι καλύτερη από την προηγούμενη, τουλάχιστον σε συλλογικό επίπεδο. Ατομικά και σε στενό κύκλο όμως μπορεί ο καθένας μας να κάνει θαύματα. Μικρά ή μεγάλα. Αυτό εύχομαι να συμβεί στον καθένα.

Στάθηκα αρκετές μέρες μακριά από το bloging. Από τη μια ήταν οι φοβεροί κουραμπιέδες της Αγγελικής που δεν μου άφηναν περιθώριο να σκεφτώ κάτι άλλο... Είχα μεγάλη ανάγκη να μπω σε “εορταστικό κλίμα”, να νιώσω χαρούμενος και εξωστρεφής, να κάνω ευχές, να βγάλω φωτογραφίες, να γνωρίσω νέους ανθρώπους, να πω δε βαριέσαι, βρε παιδί μου...

Από την άλλη δεν έγινε και τίποτα συνταρακτικά διαφορετικό, κάτι ικανό να ταρακουνήσει την πνευματική μου ραστώνη...

Το μνημόνιο πορεύεται as usual, τα μαγαζιά κλείνουν το ένα πίσω από το άλλο με τον ίδιο αθόρυβο ρυθμό, οι τράπεζες εξακολουθούν να αγωνιούν, όπως πάντα, για την ευημερία μας :-).

Το κέντρο της πόλης, ως συνήθως, κατειλημμένο από αδιέξοδες απελπισίες αλλά και στοχευμένους παραλογισμούς. Θαρρείς και κάθε προσπάθεια να μαζέψουμε τις δυνάμεις μας, οδηγεί στο να διαλυόμαστε με μεγαλύτερη ορμή...

Οι ζητιάνοι, άλλοι με πλάνο μάρκετινγκ, αλλά και πολλοί από αδήριτη ανάγκη, αυξάνονται με σταθερό ρυθμό στους δημόσιους χώρους, αλλά όμως, απωθούνται όλο και πιο αποτελεσματικά στο κοινωνικό ασυνείδητο, ώστε τελικά  να περνάμε ανάμεσά τους ωσαν να είναι αόρατοι! 
Οι λαθραίοι μετανάστες, από όλο τον κόσμο, συρρέουν κάθε μέρα σε ικανοποιητικό αριθμό. Όλα κανονικά. Καμμιά ανησυχία και από εκεί!

Οι άνεργοι ξέρουν ότι θα παραμείνουν άνεργοι, οπότε δεν ανησυχούν γι' αυτό. Φοβούνται μόνο μήπως και κάπου  βρουν δουλειά χωρίς να τους πληρώνουν, αλλά και αυτό στα αναμενόμενα είναι...

Πολιτικά στον ορίζοντα δεν φαίνεται κάποιος σχηματισμός ικανός να μοιράσει δυο γαϊδουριών τ' άχυρο, ενόσω η κυβέρνηση που εκλέξαμε έχει αναγάγει σε ...ρουτίνα την εξαγγελία νέων μέτρων κάθε δεύτερη εβδομάδα, συντηρώντας την απαισιοδοξία μας σε αξιοζήλευτα επίπεδα. 
Γενικώς η εικόνα μοιάζει με επίκαιρα από βομβαρδισμό, σε slow motion και κλειστό ήχο, που τα παρακολουθείς πίσω από χοντρά τζάμια... Δεν είναι η χώρα μας αυτή, κι ας την λένε “Ελλάδα”, δεν είμαστε εμείς αυτοί που τους συμβαίνουν όλα αυτά, μα κάποιοι άλλοι που έχουν το όνομα μας...

Με όλ' αυτά μπροστά μου, έχω την αίσθηση πως ροκανίζουμε το χρόνο, σε ένα game όπου ο αντίπαλος κάνει προπόνηση σε βάρος μας ενώ, εμείς, δεν μπορούμε να πάρουμε τα πόδια μας και περιμένουμε τον διαιτητή, με τη ψυχή στο στόμα, να σφυρίξει τη λήξη!..

15 σχόλια:

aKanonisti είπε...

Καλύτερα δε θα μπορούσα να το περιγράψω....
:-)))))

katrine είπε...

Αγαπημένε μου Ερμή χρόνια πολλά καλή χρονιά και σε σένα και στην αγαπημένη Αγγελική ( πού ήταν οι κουραμπιέδες βρε???):)

Το ροκανίζω κατά το μασάω ή κατά το σπαταλώ??? Χμ!! Εδώ σε θέλω, και λέω πόσο συμφωνώ!!

Αισιόδοξα φιλιά,καλή βραδιά;)

Unknown είπε...

@ aKanonisti

Έχεις το δικό σου τρόπο εσύ...
Χρόνια πολλά.

Unknown είπε...

@ katrine

Καλώς το Κατερινάκι! Για κουραμπιέδες τζιέρι μου του χρόνου πάλι. Οι κουραμπιέδες της Αγγελικής είναι όπλα γλυκειάς δολοφονίας. Απαγορεύεται να κάνει πάνω από 100 και μόνο μία φορά το χρόνο. Αλλιώς κινδυνεύουν όσοι βρεθούν μπροστά τους :-)

"Ροκανίζω", όπως "κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να κυλίσει ο χρόνος όσο πιο γρήγορα γίνεται χωρίς μεγάλες αβαρίες"...

Η επιτυχία του βασίζεται στα αποθέματα αισιοδοξίας του καθενός μας :-))

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Περιμένοντας τον Γκλέτσο, θάλέγα εγώ... Που, δεν μπορεί, θάρθει και κατά δω... δεν θ' αργήσει, έτσι που πάμε!
Και μιλάω απολύτως σοβαρά - εκεί κατάντησα...

Unknown είπε...

@ Asteroid

Εκεί εσύ ...με τα επαναστατικά σου οράματα! Έτσι είναι, όμως, τα νιάτα· βράζει το αίμα τους.

:-)

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Μωρέ, και μπάρες μασάμε κι απ' όλα...
:-)))

ELvA είπε...

Eυτυχως δε λετε που υπαρχει και ενας..Γκλετσος για να βαλει τα γυαλια σε καποιους που νομιζουν οτι ολοι σκυβουν το κεφαλι και λενε και ευχαριστω απο πανω που μας εστειλαν σαν τα γουρουνια στο σακι του..ΔΝΤ!!

Καλη χρονια ευχομαι, Αερικο, ειχες καιρο να φανεις! :) Ολα καλα;

Unknown είπε...

@ Elva

Μωρέ μου λείψατε είναι αλήθεια. Καλά είμαι, όπως τα περιγράφω δηλαδή. Τίποτα το σπουδαίο.

Για τον Γκλέτσο συμφωνώ ότι χρειάζεται κι αυτός, όχι μόνον ο ...Γερμανός, δηλαδή. Πάντως η ιστορία με τα διόδια ξεκίνησε με τον Σουφλιά επί ΝΔ και έχει καταντήσει ανυπόφορη πλέον. Ειδικά για τους κατοίκους των μικρών πόλεων και χωριών που κινούνται καθημερινά για τη δουλειά τους υποχρεωτικά από τον ένα σταθμό διοδίων στον άλλον.

Ένα φωτογραφικό σχόλιο σχετικό με το θέμα έχω εδώ

Margo είπε...

Αν και περιγράφεις μια νοσηρή κατάσταση, με έκανες με τον τρόπο σου να χαμογελώ:)

Νιώθω πάντως πως πέρασες όμορφα τις γιορτές.. μπράβο στην Αγγελική που σε ξελόγιασε με τους κουραμπιέδες της;)

Καλό μεσημέρι σας εύχομαι!

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Και τον ξελόγιασε τόσο που τους έφαγε όλους μόνος του, Margo! Ούτε έναν δεν πρόλαβα!!!
:-)))

Unknown είπε...

@ Margo

Μα είναι αλήθεια. Πέρασα πολύ όμορφα κοντά με τους ανθρώπους μου. ΌΠως κι εσύ νομίζω (εδώ και εκεί)

Unknown είπε...

@ Asteroid

Και όχι μόνο, μικρέ μου, αλλά και αυτούς που μας έφερες κι εσύ. Μια φορά το χρόνο αφήνομαι στις ηδονές μου. Τι να κάνω;

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Τι να κάνεις; Αυτό, που κάνω κι εγώ: να αφήνεσαι όλο τον χρόνο!!!
Άκου με - κι ας είμαι μικρός και αγαθιάρης...
;-)

orfia είπε...

Ειχα καιρο να περασω το κατωφλι σας....αλλα και εσεις μου φαινεται κανατε το ιδιο!! ;-)
Εμεις τις ειπαμε τις ευχες , ελπιζω για ολους μας να ειναι μια καλυτερη χρονια...και οσο για τους κουραμπιεδες....το σημειωνω!!!!Χρωστας!!!

Φιλια πολλα