Κυριακή 15 Αυγούστου 2010

Δεν είναι ωραία - Δεν έχει ενδιαφέρον

Οι διακοπές μου τέλειωσαν νωρίς. Γύρισα στην Αθήνα και πίστευα ότι θα μπορούσα να περάσω ένα μήνα ήσυχο, χωρίς πολύ κόσμο, χαλαρά σε μια ανθρώπινη πόλη. Δε βαριέσαι!..

Αυτός ο καύσωνας που δεν λέει να καλμάρει έκανε προβληματική την κάθε έξοδο από το σπίτι. Ακόμα και το βράδυ η θερμοκρασία παραμένει στους 30-33 βαθμούς και η εξάρτηση από το air condition καταντάει αβάσταχτη.


Έφτασε και το 15αύγουστο κι ήρθε κι έδεσε. Διότι άλλο ήσυχη πόλη και άλλο έρημη μεγαλούπολη. Σε πιάνει κάτι σαν κατάθλιψη να περνάς από δρόμους και να μη συναντάς άνθρωπο.

Σόλωνος και Πινδάρου
Σίνα και Σκουφά

Σίνα και Οκταβίου Μερλιέ

Σίνα και Διδότου

Κάτι λίγοι μπαϊλντισμένοι τουρίστες, τα στρουμφάκια σε περιπολία κι εγώ. Ακαδημίας, Σόλωνος, Σκουφά ερημιά. Είπαμε να ησυχάσουμε αλλά εδώ κινδυνέψαμε από over dose ησυχίας. Παναγία μου αν έριχνες και καμιά βροχούλα να πω ότι έκανες το θαύμα σου. Αλλά κι εσύ εκεί στα πανηγύρια κοιτάς καλοσυνάτα τους πιστούς που συρρέουν από την Αθήνα σε κάθε νησάκι, χωριό και ραχούλα να σε προσκυνήσει, με μένα θα ασχοληθείς τώρα, που είχα την έμπνευση να φύγω νωρίς, να γυρίσω νωρίς και ν' αγριεύομαι γιορτιάρες μέρες να βγω από την πόρτα του σπιτιού μου.

Έτσι λοιπόν, μάζεψα μερικές φωτογραφίες και είπαν να ανεβάσω ένα ποστ 15αυγουστιάτικο αφιερωμένο εξαιρετικά σε όλες και όλους που μένουν Αθήνα με 40 βαθμούς, χωρίς προτάσεις για το βράδυ, με το μυαλό κολλημένο στο θερμόμετρο




Που το θυμήθηκα; Ας είναι καλά ο Σαρκοζί το πατριωτάκι, και οι διώξεις των τσιγγάνων στη Γαλλία του φωτός της αδελφοσύνης και του legalité...

Όμως η διάθεση μου είναι καλή και αυτό το αποδεικνύει η δεύτερη επιλογή με ένα θρύλο των '60. Μάλιστα κυρίες και κύριοι, ο μοναδικός Domenico Modugno στο ανεπανάληπτο Volare. Τραγούδι που αντέχει στο χρόνο με μιαν αύρα δροσιάς από μιαν εποχή που τα κορίτσια φοράγανε φούστες με φουρό, είχαν λεπτές μέσες δεμένες με φαρδιές δερμάτινες ζώνες και γόβες στιλέτο. Είχε λίγο αγωνία, μερικοί δεν ξέραμε και τι μας γινόταν, δηλαδή, αλλά άμα χόρευες καλά το Volare μπορεί και να την έριχνες την κοπελιά. Φυσικά όλοι κουστουμαρισμένοι (18-19 χρονών) και μαλλί στην τρίχα. Μετά ήρθαν οι Beatles και χάθηκε η αύρα και αρχίσαμε να ιδρώνουμε και να μπαίνουμε στην ουσία...

Αυτά όμως σε άλλο ποστ...

15 σχόλια:

Anael είπε...

Πάει και ο 15Αύγουστος.. Σ'ευχαριστώ για τις εικόνες από την Αθήνα, που τόσο μου λείπει..(ακόμα και όταν είναι άδεια Και η ζέστη στο ζενίθ)

Καλό ξημέρωμα

CsLaKoNaS είπε...

Εγώ όσες φορές έχω κάτσει δεκαπενταύγουστο Αθήνα ήθελα πάντα κάθε απογευματάκι προς βράδυ να κατεβάινω βόλτα στο Μοναστηράκι, Θησείο...Παρέα με τη μουσική μου έκοβα βόλτες και όπου με βγάλει. Αυτή την ηρεμία της Αθήνας που το πρωί μπορεί να είναι καταθληπτική το βράδυ αποκτά μία άλλη εικόνα...

Βέβαια ίσως να είναι και η όλη κατάσταση που βαραίνει το κλίμα...Τι να πω... :/

Η Φώτο όλα τα λεφτά! Ότι θα έβλεπα γωνία Σκουφά και Σίνα έτσι, μέρα μεσημέρι....! Μη χειρότερα !

Ανώνυμος είπε...

Εξαιρετικές Ερμή! Μέχρι και θέμα για έκθεση μου κάνουν "Αθήνα, 15 Αυγούστου.." Εγώ, πάλι, χαίρομαι γιατί πάω στη δουλειά χωρίς κίνηση, αλλά και όταν γυρίζω φεύγουμε για μπάνιο, και γυρνάμε 9-10... Μετά μπορεί και κατευθείαν από το μπάνιο για καμιά μπύρα.. Άσε που μπορεί να μη πάμε τελικά και διακοπές γιατί όλα πέσανε τέλος Αυγούστου που είχα προγραμματίσει.. Αλλά who cares?..

blackbedlam είπε...

Καλησπέρα σας.Με σταμάτησαν οι εικόνες σας,μα πιο πολύ το πρώτο κομμάτι της ανάρτησής σας.
Ναι σας καταλαβαίνω δεν είναι να βρίσκεσαι και μάλιστα να κυκλοφορείς με 40ο στην Αθήνα.Αλλά τι να σας πω φίλε μου τρελαίνομαι για την Αθήνα το Αύγουστο.
Πρώτα γιατί αυτήν την διαδρομή με το ταξί,την κάνω σε περίπου 40΄ ενώ τώρα τον Αύγουστο είναι αρκετά 10΄για να φτάσω.Ύστερα η Αθήνα θαρρείς και όταν έχει λιγότερο κόσμο, αφήνει τα αρώματά της να πλανώνται στο αγέρα.Αρώματα που τις άλλες μέρες τα σκεπάζουν τα καυσαέρια.Έχει δε κάτι γωνιές, που άμα και τις ξέρεις γίνονται μικρές αγκαλιές σκιερές και σε αγκαλιάζουν.Είναι απόλαυση να πίνεις τον καφέ σου στο μνημείο του Λυσικράτη,κάτω από την σκιά των δένδρων.Αλλά ακόμη και μέσα στην καρδιά του Μοναστηρακίου έχει κάτι στέκια πανέμορφα.Κάντε ένα κλικ και δέστε το αλλιώς και θα με θυμηθείτε.
Σε χαιρετώ και σας ευχαριστώ για την μουσική απόλαυση.

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Για να σε παρηγορήσω, θα σου πω ότι κι εδώ βράζει ο τόπος! Μελτέμια γιοκ φέτος... Κι η Χώρα απλησίαστη, υπό τέτοιες συνθήκες - δεν έχω κατέβει ούτε μια φορά ακόμη!
Αλλά έχουμε την θάλασσα στα πόδια μας, βέβαια...
Φιλιά νησιώτικα κι άμα δροσίσει πέσμου να επιστρέψω στην Αθήνα - όχι πριν!!!
:-)))

Unknown είπε...

Μα χαίρομαι. Χαίρομαι ειλικρινά. Βρέθηκαν άνθρωποι και όχι μόνο φίλοι αγαπημένοι που στάθηκαν σε μιας ανάρτηση που την ανέβασα, πως να το πω, για να ακούσω τη φωνή μου. Τέτοιο αγρίεμα.

@ Anael

Να σας καλωσορίσω. Αν σας λείπουν εικόνες από την Αθήνα να σας ικανοποιήσω όσο μπορώ προτείνοντας μια βόλτα από
http://www.flickr.com/photos/ermiskasapis/sets/72157615487623261/

Μπορεί να δείτε μερικές. Η ζέστη πάντως δεν παίζεται...

@ CsLaKoNaS

Ξέρω τι μου λες φίλε μου αλλά με 38-40 βαθμούς δεν πάω πουθενά. Και ενημερωτικά να σου πω ότι από τις 23 Ιουλίου έχουμε συνθήκη διαρκούς καύσωνα. Δεν το ξαναθυμάμαι αυτό. Συνήθως κάνει καύσωνα 2-3 ημέρες και μετά επανέρχεται το θερμόμετρο. Φέτος διαρκεί περίπου 25 ημέρες. Δεν λέει...

@ vagelisdelta

Delta Force στην αισιοδοξία έχεις γίνει Βαγγέλη μου. Συμπάσχω μαζί σου αλλά είσαι και μακριά.

@ Black Bedlam

Καλησπέρα και σε σας. Μα δεν διαφωνούμε. Δεν λείπουν οι "γωνίες" στην Αθήνα που την ομορφαίνουν και την κάνουν τρυφερή και όμορφη. Οι 40 βαθμοί δεν παίζονται που μαζί με την απουσία των ανθρώπων από τους δρόμους χαλάνε το κλίμα. Ακόμα και για τα αρώματά της συμφωνώ μαζί σας, αλλά όταν τα ρουθούνια υποφέρουν από τον καυτό αέρα, θέλεις να πας σπίτι...

Ειλικρινά σε ευχαριστώ για τη συντροφιά


@ Asteroid

Εσύ να κάτσεις εκεί που είσαι και άμα δροσίσει εδώ θα σου πω, αν και τότε δεν θα θες να φύγεις με τίποτα από εκεί. Φιλιά και καλές βουτιές

iamaticus είπε...

....Εχω αποκτησει...
μια ΒΑΘΥΤΕΡΗ ΕΡΩΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΑΡΚΟΥΔΙΣΙΟΝ.....

Αρχιζω και ....γουσταρω το ΓΟΥΡΓΟΥΡΙΣΜΑ ΤΟΥ...ΧΑΧΑΑΑΑΑ!!!

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΟΙ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΣΟΥ...
...ΚΑΙ ΔΕΝΟΥΝ ΤΕΛΕΙΑ....με τις...
ΕΡΗΜΕΣ ΓΩΝΙΕΣ ΤΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΗΣ ΑΘΗΝΑΣ....

Να ΣΑΝ ΤΟ "ΠΟΛΥΒΟΥΟ" VOLARE....

...σε ΕΚΔΟΣΗ...ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑ!!!
(...που μπορει να ακουσθει ΣΙΩΠΗΛΑ)...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ....
ακομα ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ....Γαλλους...
....ΠΟΥ ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕΣ...ΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑ!!!

ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΜΠΟΥΡΓΚΑ....
ΠΑΠΙΓΙΟΝ...ΣΤΟΥΣ ΓΥΦΤΟΥΣ...αν παιζουνε ΚΑΛΟ ΒΙΟΛΙ!!!!ΧΑΧΑΑΑΑΑΑ!!!
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

iamaticus είπε...

...ΣΥΜΠΑΘΑΜΕ...

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΤΙΚΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΖΕΣΤΗ....
και....

ΟΥΤΕ ΤΗ ΠΟΡΤΑ ΔΕ ΧΤΥΠΗΣΑ!!!!

...μονο ΤΟ ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΝΕΡΑΚΙ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΣΟΥ ΕΙΔΑ...απ το ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΟΥ....
ΜΠΗΚΑ ....και το ηπια!!!

ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ!!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

iamaticus είπε...

@....ΑΕΡΙΚΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ....


ΤΩΡΑ ΜΠΗΚΑ ΚΑΙ ΜΑΓΕΥΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ...
ΞΕΧΩΡΙΣΑ....γρηγορα...

την "ΟΔΟ ΔΕΛΦΩΝ"!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

Unknown είπε...

@ Iamaticus

Γιατρέ μου (μου επιτρέπεις σε παρακαλώ την προσφώνηση;) καλώς όρισες.

Με συγκίνησες που τριγύρισες στ' αλώνια μου και βρήκες πράμα να σταθείς και λόγο καλό για να παινέψεις.

Και αν σου αρέσανε οι μουσικές μου θα σου στείλω άλλη μία ελπίζοντας να την ευχαριστηθείς. Ακούγεται με ανοιχτά παράθυρα και όσο δυνατά το αντέχεις...

http://www.wikifortio.com/803843/01 An thimitheis to oneiro mou.mp3

Με την ευκαιρία, χωρίς Rock'n Roll ένα παιδί δεν μεγαλώνει. Είναι αλήθεια και κακά τα ψέματα. Κι έτσι σε χαιρετώ με ένα αθάνατο κομάτι από την ηρωική εποχή του ροκ:
="http://youtu.be/HZBUb0ElnNY"> Love Me Tender

iamaticus είπε...

@...ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΕΡΙΚΕ ΧΑΙΡΕ!!!!

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΕΣ ΟΙ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕΣ....

ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΠΟΥ ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΕΝΟΣ ΣΤΟΝ IONNKORR ΛΕΩ ΠΩΣ ΔΕΝ Μ ΑΡΕΣΕΙ Η ΡΟΚ...χχαχααα!!!!

αλλωστε ...ΘΑ ΗΤΑΝ ΔΥΣΚΟΛΟ...ΣΑΝ ΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ...."ΑΘΕΟΣ"!!!!χαχαααα!!!!


να τωρα ΝΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ....

ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ...
Η ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΣΗ+ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ Μ. ΧΑΤΖΙΔΑΚΙ:

http://www.youtube.com/watch?v=gfBhk9FBP9w

ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η "ΡΟΚΙΑ" ΤΟΥ ΘΟΔΩΡΑΚΗ ΣΕ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΣΗ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΚΑΤΣΙΜΙΧΑΙΩΝ:

http://www.youtube.com/watch?v=m_Ru4evXC4I

ΚΑΛΟ ΕΕΕΕΕ???

ΜΙΑΩΗ Ο ΘΟΔΩΡΑΚΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΣΕΙ....
ΣΑΝ ΤΟ ΖΩΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΜΟΝΟ "ΣΚΙΤΣΑΡΕΙ" ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΑ.....
ΕΥΧΡΙΣΤΙΕΣ

orfia είπε...

Αδεια πολη, παντα με μελαγχολει...εχω εθιστει στην πολυκοσμια και το μποτιλιαρισμα..!! Αβυσσος η ψυχη τελικα...!!
Ωραιες φωτο παντως! Εδωσαν πληρως την εικονα της ερημιας..Αν ηταν ετσι η πολη μας,αραγε θα μας αρεσε??

Unknown είπε...

@ iamaticus

Γιατρέ μου σε ευχαριστώ για τη ρελάνς με τα όνειρα μας. Παρ' ότι θαυμάζω σε βαθμό απροσμέτρητο τον Χατζηδάκι, θεωρώ την εκτέλεση με τη Μαίρη Λίντα μακρά κορυφαία όλων των εποχών. Το τραγούδι, μεταξύ μας, δεν μου λέει και πολλά πράγματα. Αλλά όταν ακούω την απίστευτη φωνή της Μαίρης Λίντα κυριολεκτικά απογειώνομαι...

Αυτό που λες για τον Θεοδωράκη και τις ενορχηστρωτικές του ικανότητες, δεν μπορώ να το κρίνω γιατί οι γνώσεις μου δεν φτάνουν μέχρι εκεί. Το τραγούδι πάντως με τους Κατσιμιχαίους το ήξερα με τη Φαραντούρη, δεν ήξερα αυτήν την εκτέλεση...

Να είσαι καλά και μείνε συντονισμένος, Γιατρέ μου...

Unknown είπε...

@ orfia

Σε χαιρετώ. Χάθηκες αλλά από ότι βλέπω εδώ γύρω βρίσκεσαι...

Ξέρεις νομίζω ότι η πολυκοσμία κρατά τα μάτια μας στο πλήθος και επιτρέπει στον εαυτό μας να λουφάρει. Ίσως γι' αυτό να αγριευόμαστε αντικρυ με τους σιωπηλούς δρόμους... Λέω, δεν ξέρω! Εσύ τι λες;

orfia είπε...

Σωστη η παρατηρηση, τελικα ολα εχουν δυο πλευρες....για να αναλυσουμε...και ξερεις...αυτο δεν ειναι παντα και το ευχαριστο ..της υποθεσης αλλα ειναι το πιο σωστο...!! Ναι το πληθος ισως...μας επιτρεπει να "λουφαρουμε"...οταν δεν ειμαστε ετοιμοι...να "εξηγηθουμε" με τον εαυτον μας!!
Η αθηνα γεμιζει παλι σιγα..σιγα..και δεν χαθηκα...παντα σε διαβαζω αλλα το καλοκαιρι μας κανει ..λιγο τεμπεληδες!!
Καλη εβδομαδα!!