Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

Φθινοπωρινή σονάτα


Του Σεπτέμβρη τα μαλλιά, είναι ξανθά...
Φακιδομούρης, πρασινομάτης
περιγελάρης, χορευτής και χαροκόπος!
Οι έρωτές του ακούγονται ένα γύρο
στις γειτονιές, κι ένα κελάρυσμα κρασιού,
στην κούπα σου, το γέλιο του...


Μελαχροινός και σμιχτοφρύδης
ο Οκτώβριος. Γλυκός στην όψη
και στη θωριά, σαν έφηβος καβαφικός
θαρρείς -όπως θα ξεύρεις,
πολύ ηδονικός, με τ' ακροχείλιά του γυρτά,
λιγάκι, προς τα πάνω.


Εμείς, θνητοί, με την κοιλιά στο χώμα...
Μήτε Σεπτέμβριοι ούτε κι Οκτώβριοι.
Χλωμιάζουμε στου ήλιου το κοίταγμα
και αναγνωρίζουμε τη βροχή από τη λάσπη.


Αγοράζουμε εισιτήριο
για να μπούμε στο βασίλειο μας
και φεύγουμε, προτού ο φύλακας
μας κλειδώσει μέσα του





9 σχόλια:

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Εγώ, ΑΕΡΙΚΟ μου, είμαι ακόμη στον Αύγουστο ουσιαστικά, στους χυμούς του - τι φταίω που είμαι νέο παιδί; - κι εσύ μούφτασες κιόλας στον Οκτώβριο, ποιητικά μεν και όμορφα, αλλά κάτσε να τρυγήσουμε πρώτα και μετά βγαίνουμε στους δρόμους με σημαίες και με ταμπούρλα!!!
:-)))

Unknown είπε...

Ξέρω, Αστεροειδή μου, ότι είσαι ακόμα πίσω. Σε βλέπω που έρχεσαι, εξ άλλου, και σου φέγγω λίγο το δρόμο...

Όσο για τα ταμπούρλα και τις σημαίες, λέω να κάνουμε λίγο οικονομία. Οι καιροί, γαρ, ου μενετοί. Ας κρατήσουμε το συναίσθημα όμως :-)

CsLaKoNaS είπε...

Βλέπω και ξαναβλέπω τον τίτλο και της φωτογραφίες και ψάχνω να βρω μια μουσική σονάτα που να ταιριάζει.....

Σου έρχεται κάτι στο μυαλό;

Εμένα προς Chopin με πάει το όλο κλίμα....

orfia είπε...

Προτιμώ τον Σεπτεμβρη, γλεντζέ, ερωτικο, χαροκόπο, με ανασκουμπωμένα τα παντελόνια, τρυγητή και ερωτιάρη...Εκεινος ο Οκτώβρης βρε παιδί μου....σκοτεινός....μας επαναφέρει στην τάξη....του χειμώνα...!!!

Unknown είπε...

@ CsLaKoNaS

Καλημέρα από μια συννεφιασμένη Αθήνα. Ελπίζω μέσα στην μέρα να ρίξει και ένα πρωτοβρόχι...

Για το "μουσικό ένδυμα" -και με βάση τα ακούσματά μου- θα διάλεγα το Etude No 3 του Λιστ, γνωστό και ως
La Campanella

Unknown είπε...

Δεν θα σου ταίριαζε τίποτα διαφορετικό από αυτό που σου αρέσει. Σεπτέμβρης λοιπόν και La Donna e Mobile

Margo είπε...

Να προτείνω και εγώ μουσική για τον Σεπτέμβρη;

Vivaldi - Concerto for Mandolin in C Major RV425

Βλέπεις τον θέλω παιχνιδιάρη, ορεξάτο, χαρούμενο, ελπιδοφόρο:)

Margo είπε...

Ουπς λάθος εδώ είναι η διεύθυνσή του:)

http://www.youtube.com/watch?v=-utT-BD0obk

Unknown είπε...

@ Margo

Ομολογώ ότι η επιλογή σας είναι εξαιρετική. Πώς θα μπορούσε άλλωστε να μην είναι...

:-)